BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 13, 2010

hadiah hari jadi.... from abang with love~

Hari ni umur sue dah 33 tahun 1 hari.. Ramai yang akak konfius berapa la umur sue sebenar. Ada yang kata 28,29,30......... lebih/kurag ler tuh... Saya sudah 33 tahun 1 hari dah... Tapi rasa bersyukur dengan umur 33 tahun 1 hari ini saya sudah mempunyai anak-anak dan suami (abang) dan keluarga yang mewarnai kehidupan saya.

Birthday ni saya tak tau abang nak bagi apa. Tahun lepas Jam dan barang kemas (erti kata lain.. barang emas.. hehehehe). Untuk tahun ni tak tau la abang nak bagi apa.

Saya suka buat muka kesian dengan abang.Selama ni saya selalu sebut.. Cian bini abang pakai spek RM9.00 jek.. hehehehe.. setiap kali disarungkan ke mata.. itu ler saya katakan... Tak de apa niat pun.. Saja gurau2 nak menyakat..

Tp setiap kali menyakat dan gurau2.. pasti ada hasilnya... Tahun ni.. selama 33 tahun .. ini ler sunglasses yang paling mahal saya dapat.. di renung2kan harganya.. hemm beli emas lagi bagus.. tapi kalau di tenung2 kasih sayang seorang suami utk hadiahkan isterinya.. ku pejam2kan mata terima dan tahan2 hati untuk membebel..
Terima kasih abang...



SUE SAYANG ABANG... (time macam ni sayang la... ngeeeeeeeeeeeeeeee)

0 comments: