BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 11, 2010

HOW TO USE- MESIN KESIHATAN (DOREMON STYLE) ini



1.Masukkan RM2.00macam nak bayar parking tu. Rasanya tiada menggunakan syiling hanya guna wang kertas

2. Berdiri tegak di Tapak yang disediakan (kalau boleh tanggalkan kasut anda) ketinggian yang melebihi daripada ketinggian sebenar, keputansan pengiraan tidak tepat untuk BMI berat badan . Mesin ini juga menggunakan skirn sesentuh dan arahan secara lisan/bertulis untuk memudahkan pengguna mengikuti arahan.

3. Untuk mengira kadar tekanan darah anda, Pastikan baju di lengan kiri anda disengsengkan (tah betul ke tak BM aku nih), Masukkan lengan anda sepenuhnya. Bahagian tersebut akan berfungsi seperti alat yang digunakan oleh dokter di klinik. Semasa proses pengiraanANDA DI LARANG BERCAKAP.

4. untuk pengiraan body fat, ada perlu menyatakan umur dan jantina di skrin sesentuh tersebut. berdiri di luar tapak yang disediakan.. dan genggam alat pengiraan body fat tersebut. Semasa proses pengiraan ini juga ANDA DI LARANG BERCAKAP.

lepas tu.. resit keputusan akan diprintkan untuk anda... mudahkan...

PERHATIAN
1. Memandang penyakit jenis berjangkit seperti H1N1 masih menular di negara kita, adalah lebih elok sekiranya anda membawa tissue wipe detol dan mengelap bahagian yang melibakan sentuhan.


2. Jangan sesekali suruh anak yang dibawah 12 tahun mencuba. mesin pengiraan tekanan darah boleh mengakibatkan kanak2 panik dan membawa kepada kecederaan .. (sebab anak sdarjah dua.. dah kena.. he3)

Adios.. gracias.. moga ia memberi manfaat untuk HIGH MAINTANANCE ANDA..

model mesin : nurul hidayah binti sabri

1 comments:

noorul suhada sabri said...

kita suka betul mesin nih..