BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 24, 2010

cocoa collogen sendayu tinggi




Hari ni saya nak kongsi satu lagi barangan Sendayu Tinggi yang saya guna. Coca Collogen Shake yang merupakan serbuk minuman perasa koko khusus untuk menjana kologen di setiap tubuh badan kita. Jika anda semua masih belum tahu, saya di fahamkan (dari hasil bacaan kedokteraan pakar kulit) kologen adalah salah satu item yang berfungsi untuk menganjalkan kulit kita. Terdapat beberapa bahagian yang mengandungi banyak kologen :-
  1. Muka
  2. breast (wanita)
  3. punggung
Sebab itu, bila usia makin meningkat... 3 bahagian tersebut akan menjadi juara terlebih dahulu untuk menjadi kendur dan berkedut.

Cocoa collogen ini adalah makanan tambahan untuk membantu kologen terus terbina di bawah tisu2 kulit kita.

((Saya seorang yang sangat ringkas, tidak suka bermakeup tebal dan tidak suka  berejam di hadapan cermin, Dengan
Foundation flawness sendayu tinggi dan cocoa collogen banyak membantu saya untuk tetap menjadi seorang yang  sangat ringkas))

Saya mula dikenalkan dengan produk ini pada pertengahan 2008, masa tu suami saya dapat hadiah sempena merasmikan industri desa. Memandangkan saya seorang yang alergik Milo yang boleh mengakibatkan mengantuk, Cocoa collogen saya jadikan Minuman Panas setiap pagi. Masa tu saya tak tahu langsung produk tersebut adalah daripada sendayu tinggi, hingga saya sendiri kena beli dan mencari-cari produk tersebut di kios jualan produk kecantikan Idaman (Perling Mall) , di situlah penjual tersebut memaklumkan ia adalah produk Sendayu Tinggi.


Dalam bungkusan yang baru. Rasanya dulu macam lain. Harga RM26 ++








0 comments: